PR

Nieodłącznym aspektem funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa z branży zarządzania nieruchomościami komercyjnymi jest przewidywanie i przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym oraz prowadzenie przemyślanej, uczciwej, szczerej i transparentnej komunikacji opartej na dialogu - czyli nie tylko na komunikowaniu, ale również na słuchaniu, analizowaniu i wyciąganiu odpowiednich wniosków.

Zapewniamy stałe i wielowymiarowe wsparcie z zakresu:

  • budowania i wdrażania strategii komunikacji,
  • komunikacji wewnętrznej,
  • Media Relations,
  • kontaktów z przedstawicielami władzy,
  • monitoringu mediów,
  • analiz publikacji,
  • tworzenia i redagowania materiałów prasowych,
  • tworzenia kampanii prasowych i telewizyjnych,
  • pełnej obsługi w zakresie przygotowania materiałów do publikacji - od wywiadów prasowych, aż do branżowych komentarzy eksperckich,
  • tworzenia contentu stron internetowych i zarządzanie informacją w obszarze Social Media,
  • zarządzania kryzysem i komunikacją kryzysową.

Z sukcesem tworzymy i pielęgnujemy wizerunek zarządzanych obiektów, czerpiąc ze wsparcia, jakie zapewnia nam koncern METRO- europejski lider rozwiązań z zakresu zarządzania nieruchomościami komercyjnymi, zarządzający przeszło 840 obiektami w ponad 30 krajach.

Jakub Jarczewski, Dyrektor Działu PR i Rozwoju Biznesu

Zazwyczaj managerowie przypominają sobie o Public Relations dopiero wtedy, gdy mleko już się rozlało, a powstały problem ma bezposredni wpływ na funkcjonowanie firmy. Budowanie wizerunku to trudna sztuka, wymagająca czasu i doświadczenia. Nie można osiągnąć celu zrównoważonego wzrostu wartości zarządzanych nieruchomości bez pielęgnowania stałych i silnych relacji z partnerami biznesowymi, mediami, urzędami i przedstawicielami władzy.
Twój kontakt

Jakub Jarczewski

Dyrektor Działu PR i Rozwoju Biznesu

(32) 373 75 51